Re: SSH Nasıl ?

On Mon, 2006-06-19 at 09:37 +0300, Eren Mustafa KESDi wrote:
> Debian sarge yüklü PC'ye ssh ile erismek istiyorum ama ssh kullanmadim daha
> once nasil kullanilir nasil konfigure edilir bilmiyorum.
Standart bir kullanim olacaksa herhangi bir konfigurasyona gerek yok.
apt-get install ssh (ssh sunucu calistirilsin mi sorusuna evet) diyerek
kurduktan sonra baglanabilmeniz gerekiyor.

Disaridan erisimde SSH sunucunun kurulu oldugu makinadaki bir kullanici
adi ve parolasiyla baglanmaniz gerekiyor:

ssh kullanici_adi@sunucu_ip

ssh eren@10.0.0.2 gibi...