SSH Nasıl ?

Debian sarge yüklü PC'ye ssh ile erismek istiyorum ama ssh kullanmadim daha
once nasil kullanilir nasil konfigure edilir bilmiyorum.

makinanin kendi icinden ssh localhost dedigimde login ekrani geliyor ama
disardan ssh ile baglanmak istedigimde (putty kullaniyorum)

Unable to authanticate using any of the configured authentication methots.

gibi bir mesaj aliyorum.

Putty ayarlarinda
protocol: ssh2
authentication kIsmInda
Primary: Password
Secondary: <None>

secili

secondary i public key yapinca da public key soruyor bu keyi nasil

olusturabilirim onu da bilmiyorum :)

bilen arkadaslar biraz anlatirsa cok sevinecegim.?