Re: gxine'de wmv9 dosyalar

Bulent Murtezaoglu, 12.05.2006 tarihinde şöyle yazmış:

> Hmm, ben bunu dun seyretmistim.  Bash history'den baktim soyle yapmisim:
>
> xine  http://media.hurriyetim.com.tr/haber/erd_gol.wmv
>
> Bunu nereden bilip de boyle yazdim hatirlamiyorum simdi (sayfa kaynagina
> bakmis filan olabilirim) ama hala seyredebiliyorum.

   Teşekkürler, bu komut bende de çalıştı.  (Aslında xine'yle denemek
aklıma gelmişti ama guisinde çalınacak adres vermek için bir yer
bulamamıştım.)

   Yukarıdaki komutu xine yerine gxine olarak deneyince uçbirim içinde
parçalama arızası verdiğini gördüm.  Hem de mplayer'dan indirdiğim win32
kodeklerinin yerini vermesem bile!  Demek ki gxine ile xine arasında
önemli bir fark varmış...