gxine'de wmv9 dosyalar

(Debian'ın resmi sid arşivini kullanıyorum.  Sistemim güncel.)

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/4401020.asp?m=1&gid=69# adresindeki
"Erdoğan'ın golü" video bağlantısını çaldırmayı deniyorum.  Firefox'un
gxine eklentisi kurulu.  Ayrıca, mplayer'ın sayfasından win32 kodeklerini
indirip gxine'nin bulacağı yere yerleştirdim.  Videonun olduğu sayfaya
gidince gxine açılıyor, sunucuya bağlandığını yazıyor, ama sonra hemen
kapanıyor.  Acaba bu dosyayı gxine ile çalmayı becerebilen var mı?
Yoksa benim ayarlarımda mı bir eksiklik var?

İlgilenenler için daha fazla ayrıntı:
gxine'ye win32 kodeklerinin yerini söylemezsem önce wmvdmod.dll
kitaplığını yükleyemediği yolunda bir uyarı veriyor ama sonra en azından
sesi çalıyor.  win32 kodeklerini tanıtırsam uyarıyı vermiyor ama hiçbir
şey çalmadan çıkıyor.

Selim T. Erdoğan