Re: firefox - flashblock plugin sorunu ???

Merhaba Mehmet,

Flashblock icin "default" olarak tum siteler blacklist kapsaminda :)
Kisaca, fazladan birsey yapmaya gerek yok. Su an Firefox 1.5.0.1 ile
Flashblock'un 1.5.1 versiyonunu sorunsuz bir bicimde kullaniyorum.

Whitelist'te ise dedigin gibi flash'larini gormek istedigin sitelerin
adresilerini belirtiyorsun.

--
Burak CELEBI - http://www.burakcelebi.tk
basit olani hak ediyorsunuz, israrla isteyiniz.