firefox - flashblock plugin sorunu ???

merhaba,
flashblock'u firefox'a ekledim fakat hala flash konusunda memnun olabilmis degilim.
flashblock opsiyonlari icersinde whitelist tanimli fakat blacklist diye birsey tanimlamamislar.
siteler belirli araliklarla kendini yeniliyor ve her yenileme sonrasi yasakladigim flashlar tekrar beliriyor.
[ya da site icersinde herhangi bir linke tiklayip geri dondugumde tekrar ortaya cikiyorlar.]
bu duruma bi son vermenin bi yolu var mi ? [baska bir extension ?]
kara listeme aldigim sitelerde bir daha kesinlikle flash gormek istemiyorum ? [flash block bu is yetersiz kaliyor :'(]
bu konuda bildiginiz baska bir cozum varsa lutfen beni de aydinlatiniz.
iyi geceler,
hoscakalin.