Re: Testing vs Unstable

merhaba,
cooook uzun bi gecmisim olmamasina ragmen, debiani kurdugum gunden bu yana unstable/testing kullaniyorum. herhangi bi sorunla da karsilasmadim.
dun aksam saatlerinde kde-3.5.1 yayinlanmis onu farkettim ;) [belki biraz gec bile farketmis olabilirim.]
#apt-get update
#apt-get dist-upgrade
sonrasi kde-3.5.1'e terfi ettim :)
ev kullanicisiyim bu nedenle unstable kullaniyorum.
apache, php, perl ... ile birseyler yapmaya calisiyorum ama yukarda da belirttigim gibi bugune dek kullandigim programlarin unstable olmasi bana herhangi bir sorun yasatmadi.
ama tabiki karar sizde bitiyo :)
diger arkadaslar ve de uzman gorusler bakalim neler diyecek bu konuda ...