Testing vs Unstable

Merhaba,

Genellikle yazılımların son sürümlerini kullanmayı tercih ediyorum. Diğer yandan sistemin kararlı olmasını ve düzgün çalışması da benim için önemli... Genel olarak masaüstü kullanıcısıyım, çok kritik işlemler yapmama gerek olmuyor. İstediğim pek çok programın yeni sürümleri Unstable deposunda ancak kurmaya kalktığımda çok fazla bağımlılık sorunu var ve neredeyse komple Unstable'a geçişi gerektiriyor.

Aranızda Unstable kullanan var mı ? Memnun mu acaba ? Sık çökmeler, hatalar vb meydana geliyor mu ? Bana biraz öneri verebilir misiniz lütfen ? Bazı arkadaşlarım bana ArchLinux vb çözümler öneriyor ama ben Debian'a yapışmakta kararlıyım. Ancak bunun da böyle bir diyeti var.

Fikirlerinizi, düşüncelerinizi paylaşır mısınız lütfen ?

Teşekkürler..

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
adr;quoted-printable:;;;Istanbul;;;T=C3=BCrkiye
email;internet:tunix@raptiye.org
x-mozilla-html:FALSE
url:http://raptiye.org
version:2.1