Sata Mirror Raid

Selam,
Elimde 2 tane 160gb harddisk var. Bu harddiskleri biri diğerinin clonu (mirror) olacak şekilde RAID yapmak istiyorum. Ayrıca bu hardisklerden birinde de linux'un kullanacağı swap alanı olarak 2 gb lik bir bölüm olması gerekiyor. Fedora'da hgrafik arayüz olduğu için kurulum esnasında yazılımsal raid olarak başarmıştım, ancak swap alanı ayıramamıştım. Bu tür bir konfigurasyonu Debian kurarken nasıl yapabiliriz?biraz uğraştım ama kurulum esnasında başaramadım yardımcı olursanız sevinirim

Teşekkürler..