ndiswrapper ve PCMCIA wireless kart kurulumu

Bu konuda internette bazı kaynaklar buldum.

http://lists.debian.org/debian-user-turkish/2004/10/msg00139.html

ve

http://ndiswrapper.sourceforge.net/mediawiki/index.php/InstallDebian

Yalniz tam burada anlatilanlarla ayni dosyalari indiremedigim icin midir, biraz da netinstall den kurdum bircok paketim eksik, onunla da alakalidir herhalde:

internetten ndiswrapper-source_1.8-1_all.deb

dosyasını indirdim. Kurdum, tar.bz2'yi actim vs. Å?u anda /usr/src/modules/ndiswrapper adresinde bir klasorum var ve içerisinde bazı kaynak kod dosyaları var. Ancak bu aÅ?amada

debian/rules binary

dersem binary i derlemek için kural yok diyor.
Herhalde Serdar kardesin o donemde yazmis oldugu bilgiler
biraz eski kalmıÅ? sanıyorum. o zaman 0.11 versiyonuymuÅ? çünkü.

DiÄ?er adreste tarif edilenleri yapsam bir ton Å?ey var hangi birini yapacaÄ?ım Å?aÅ?ırdım.

Biraz yardımcı olabilir misiniz?

Bring words and photos together (easily) with
PhotoMail - it's free and works with Yahoo! Mail.