Re: PAM ...

Merhabalar,

PAM kullanıcıların ilgilenmesi mantığı ile tasarlanmadığı için grafiksel
arabirim olmayabilir, eğer bilen varsa söylerse benim de işime yarar : )

PAM (Pluggable Authentication Module) sistemi sistem yöneticisinin
sisteme giriş yöntemlerini, her programla tek tek uğraşmadan bir
noktadan ayarlaması için kullanılan bir sistem.

Eğer sisteminiz Sarge ise sisteminiz muhtemelen PAM kullanıyordur.

PAM ayarlarını değiştirmek için şu dosyaları kullanabilirsiniz (henüz
bunu yapmaya kalkışamadım, tam olarak neler olabileceğini bilemiyorum o
yüzden)

/etc/pam.conf
Genel PAM ayar dosyası, genelde bu dosya yerine, aşağıdaki klasördeki
her programa özel dosyalar kullanılıyor.

/etc/pam.d/
Bu klasördeki her bir dosya isminden anlaşılan program için PAM
ayarlarını kontrol ediyor.

Kolay gelsin.
Can Kavaklıoğlu

Navid şöyle yazmıştı: