Her kullanıcı için aynı tema

Selamlar,
Diyelim ki linux sistemimize 5 adet yeni kullanıcı (user) ekleyeceğiz. Ancak standart gelen tema ve ikon setleri hoşuma gitmiyor ve kullanıcıların da benim istediğim tema ve ikonları kullanmasını istiyorum. Yani root olarak sisteme girip, hoşuma giden değişiklikleri yapıp, sonradan ekleyeceğim her kullanıcının da aynı tema ve simgeleri kullanmasını nasıl sağlarım. Default olarak benim root'ta hazırladığım tema ve ikonlar kullanılmalı. (KDE'de kullanıcı ekle kaldır, kısmında eklediğim kullanıcılar için artık benim hazırladığım tema kullanılsın)Yardım ederseniz sevinirim..