From: "murat efe" <speedghost@gmail.com>
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: kde 3.5 ve x kurulumu
Date: Sun, 22 Jan 2006 23:31:03 +0200

arkadasım ben kde 3.5  kurmak istiyorum.

sorun tek komutla hepsini halledebilirmiyim sorun o

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Selamlar,

apt-get install x-window-system
apt-get install gdm

komutlari ile giris yoneticisi ve X window kurmalisin. Bundan sonra dilersen,

apt-get install gnome

komutu ile GNOME nin son halini kurmalisin. Kararsiz depolardaki
GNOME'un son sekli etkileyecektir. istersen;

apt-get install kde

ile KDE de kurabilirsin ama GNOME yi tavsiye ederim.
Saygilarimla,