Re: Kernel Update

Cevap yazdıgınız için tesekkür ederim tabiki işlemcim athlon xp 2600 kernel olarak k7 olanlarlardan birini secmeliyim.
birtaz once yazdıgım kernellerin ne anlama geldigini yazarsanız sevinirim.
birde

(#apt-get install kde x-window-system [kdm opsiyonel] derseniz x kurulumu da gerceklestirmis olursunuz.)

demişsiniz anlayamadım burasını.

Mehmet Fatih AKBULUT yazmış:

merhaba,
bilgisayariniz hakkinda bilgi vermemissiniz ? bu olmadan size hangisinin uygun oldugunu soyleyemeyiz ?
i386 ? amd 64 ? ht [686] ???
ben mesela suan linux-image-2.6.15-1-686'yi kullaniyorum. [p4 3.2 ht presscot benim islemci.] apt-cache search linux-image diye aratirsaniz her bi image paketinin karsisinda ilgili oldugu cekirdekle alakali aciklama var. kendi cekirdeginize gore en uygun [son] versiyonu kurmalisiniz.

debian kurulumu hakkinda :

eger network cd'sinden kurulumu gerceklestirecekseniz kernel kurmaniza gerek yok. zaten default kurulumu gerceklesiyor kernelin.
cd'yi takip reboot edip enter'a basarsaniz 2.4... kernelini kurar.
fakat boot icin linux26 yazip entera basarsaniz 2.6... kernelini kurar.
temel yapilandirmayi gerceklestirdikten sonra :

#apt-get install kde x-window-system [kdm opsiyonel] derseniz x kurulumu da gerceklestirmis olursunuz.

kolay gelsin,
hoscakalin.

Arkadaslar kernel update edicem. yanlız bi sorun var .

hangi kerneli yüklemeliyim ve bide bunlar neden ayrı ayrı. ne anlama geliyorlar.

linux-image-2.6.15-1-k7

linux-image-2.6-k7

linux-image-k7

arkadaslar bide debianı yeniden kurucam kurarken ilk önce kerneli update edip sonra x fln kurucam. örnek

apt-cache search inux-image
apt-get install linux-image-xxxxxxxx
shutdown -r now
apt-get install upgrade
shutdown -r now
apt-get install x-window-system
apt-get install kdm
apt-get install kde

arkadaslar daha önce yapmıştım yanlısım varmı
bide bu kernellerden hangisi dogru olanı
yardımlarınızı bekliyorum tessekkürler