Re: Samba ile printer kullanimi.

Merhabalar,

Xerox'lar için Samsung sürücüleri de deneyebilirsiniz.
Ben Xerox Phaser 3121 yazıcım için Samsung ML 1710 sürücüsünü
kullanıyorum ve herhangi bir sorun yaşamadım.
Yanlış bilgi vermeyeyim ama bildiğim kadarıyla Xerox ve Samsunglar aynı
fabrikada üretiliyor ve bir çok modeli eşdeğer.

iyi bayramlar, iyi çalışmalar..
koray

Ozan Enginoglu yazmış: