Re: ip forwarding

Selam,

Port forwarding işlemi ile, modemin kullandığı portların dışındaki portları
yönlendirebilirsiniz. Örneğin 81 nolu portu içerdeki bir makinenin 81 veya
başka bir portuna yönlendirebilirsiniz sorun olmaz.

Ancak, 80. porta gelen istekleri içerdeki makineye gönder kuralı, datron
modeminizin web yönetim uygulamasının zaten 80. portta çalışıyor olması
nedeniyle dikkate alınmıyor. Eğer bunu yapmanıza izin verseydi web yönetim
ekranına bir daha ulaşamayacaktınız.

Datron özelinde ne yapılması gerektiğini bilmiyorum, ancak gelişmiş ayarlardan
bir şekilde web yönetim uygulamasının, 80 yerine belirleyeceğiniz başka bir
porttan çalışmasını sağlayabilirseniz, yani modem buna izin veriyorsa,
uygulamayı 80 harici bir portta çalıştırıp, 80. portu da kendi makinenize
yönlendirebilirsiniz.