Re: gDesklets

Pazartesi 9 Ocak 2006 00:08 tarihinde, veli akcakaya şunları yazmıştı:
> merhaba,
> aslında ben gdesklets'i başlatıyorum, gerekli eklemeleri de yaptım ve
> çalışıyor. Ancak bir süre sonra kendi kendine kapanıyor, niye olduğunu
> anlayamadım. gdekslets için herhangi bir log tutulur mu? Kapanmasını nasıl
> engellerim ya da en azından niçin kapandığını nasıl anlayabilirim.
> İlginiz için teşekkürler,
> Kolay gelsin.

> --
> v e l i   a k ç a k a y a
> -------------------------
> (http://www.akcakaya.org)

gDesklets'i konsoldan çalıştırırsan kapandığında verdiği hatayı
görebilirsiniz.Bu hatayı tekrar buraya iletirseniz, yardımcı olabiliriz.

Kolay Gelsin

--
Cem ÜNAL
OMÜ MATEMATİK

Türkçe harfleri sorunsuz görüntüleyebilmek için UTF-8 kodlama ayarını
yapabilir veya ulusal dağıtımımız olan Pardus'u 15 dakikada
kurabilirsiniz.İndirmek için ->
ftp://ftp.uludag.org.tr/pub/pardus/kurulan/1.0/pardus-1.0.iso