Re: gDesklets

merhaba,
aslında ben gdesklets'i başlatıyorum, gerekli eklemeleri de yaptım ve çalışıyor. Ancak bir süre sonra kendi kendine kapanıyor, niye olduğunu anlayamadım. gdekslets için herhangi bir log tutulur mu? Kapanmasını nasıl engellerim ya da en azından niçin kapandığını nasıl anlayabilirim.
İlginiz için teşekkürler,
Kolay gelsin.