Re: TeTeX vs. MikTeX

Merhaba,

* ahmet nurlu [2006-01-05 12:28:54-0800]
> Daha önce Windows'da MikTeX kullanıyordum. Yanlış
> hatırlamıyorsam, CTAN'den otomatik olarak çeşitli
> paketleri yükleme seçeneği vardı. Bu yöntem TeTeX için
> de var mı? İnternetde arama yapmam bir sonuç vermedi.

TeTeX'de benim bilgim dahilinde boyle bir secenek yok.  Debian TeTeX
paket gelistiricileri listesine de sormak lazim:

    http://lists.debian.org/debian-tetex-maint/

> TeTeX için uyguladığım yöntem şu:
[...]

Bu faydali aciklamalar icin tesekkurler...  Birkac belge de benden:

    /usr/share/doc/tetex-bin/README.Debian.gz
    ["3. How to install additional or updated (La)TeX packages or
        fonts." bolumu]

    http://people.debian.org/~frank/Debian-TeX-Policy/
    [TeTeX paket gelistiricisinin hazirladigi draft bir belge]

> Şu anda Türk TeX kullanıcılarının haberleşebileceği
> bir liste var mı? Benim
> bildiğim, Bilkent sunucu üzerinde Yunus adlı bir liste
> vardı,fakat uzun zamandan beri aktif değil.

Saniyorum boyle bir liste yok.  Olsa guzel olurdu ama. :-)