Mailman sorunu

Merhaba arkadaşlar

Mailman ile ilgili büyük bir sorunum var. Kurulumu tamamladım, sanal
alanadlarıyla da yapılandırmayı yaptım, gerekli apache ayarlarını da
yaptım. Listeler web üzerinden sorunsuz yönetilebiliyor. Üyelik
onaylama ve karşılama mailleri de gidiyor sorunsuzca. Ancak üyelerden
herhangi birinden listeye (mesela test@liste.domain.com) mail
atınca cevaben aşağıdaki mesaj dönüyor. Listeyi oluştururken sanal
domainler kullanıldığı için

newlist test@liste.domain.com

şeklinde oluşturmuştum. Ayrıca şu da /etc/aliases dosyamın içeriği:

[...]
test-domain.com: "|/var/lib/mailman/mail/wrapper post $EXTENSION"
[...]

diğer satırları yazmadım, ama aynısı.

Son olarak, aşağıdaki mailde aldığım hata mesajına (post script got no
listname) Google amca da pek birşey diyemedi.

<test-domain.com@host.domain.com>: Command died with status 1:
    "/var/lib/mailman/mail/wrapper post $EXTENSION". Command output: post
    script got no listname.
Reporting-MTA: dns; host.domain.com
Arrival-Date: Wed,  4 Jan 2006 14:58:07 +0200 (EET)

Final-Recipient: rfc822; test-domain.com@host.domain.com
Action: failed
Diagnostic-Code: X-Postfix; Command died with status 1:
    "/var/lib/mailman/mail/wrapper post $EXTENSION". Command output: post
    script got no listname.

Sevgiler

--
bazıları apt-get sever, ben aptitude...