Re: OdontoLinux

Yaşar Çınar Nar yazmış:
localhost/odontolinux/blah.php dizinini firefoxta yazıyorum ama
blah.php ile kastettiğim çalıştırmak istediğiniz php dosyasıydı.
localhost/odontolinux/çalıştırmakistediğinizdosya.php şeklinde.

Not Found

The requested URL /odontolinux/blah.php was not found on this server.

Apache/2.0.55 (Debian) PHP/4.4.0-4 Server at localhost Port 80

şu sonucu alıyorum..Bir dişhekimi olarak Debianda odontolinuxu tecrübe edemedim..çok üzülüyorum..bana yardım edecek birisi yok  mu oralarda....