Re: paket isimlerindeki dfsg

cevabınız için teşekkürler, yalnız bunlar lisans olarak sorunsuz olan
uygulamalar heralde, yani lisans kabul ediliyor ki ikili paket
oluşturuluyor ama kaynak dfsg'ye uygun hale getiriliyor, ve öyle
paketleniyor, ama bir de qmail gibi lisans sorunları yaşanınca sadece
kaynak koyulabiliyor depolara, paketlenmiyor. bu tür durumlarla ilgili
genelleştirilmiş politikalar var mı, yoksa bir paketin depoya nasıl
gireceği ile ilgili kararlar veren bir ekip mi var?

03.01.2006 tarihinde Rail Aliev <rail@iqchoice.com> yazmış: