Re: Disk Bicimleme ?

> debian'da geri kalan kismi aktif edebilmem icin kullanabilecegim grafik arayuzlu bi program var mi ? [ya da konsole'da isimi gorebilecek bir komut ?]

diskinizin görünmeyen bölümünü kullanabilmeniz için kullanmanız gereken komut fdisk'tir. onun yerine kullanımı daha kolay olan cfdisk programını önerebilirim. grafik arayüz konusuna gelince, cfdisk grafik arayüzü aratmaz, ancak sanırım knoppix'te bu iş için kullanılan grafik arayüzlü bir program vardı. üzgünüm, ismini hatırlayamadım programın.

> tmpfs'lerin ne oldugu konusunda bi fikri olan ?

tmpfs: üzerindeki tüm dosyaların sanal bellekte saklandığı dosya sistemi.

--
fcan.