Re: get sorunu

"Mehmet AK" <mehmet.ak@kolayyol.net> writes:
> mrb.

Merhaba

> hosting firmamı deÄ.iÅ.tirdim ve yazdıÄ.ım php scriptler eski hosting ve localde
> çalıÅ.masına raÄ.men yeni hosting firmasında çalıÅ.mıyor.
> birinci problemim  GET ve POST ile gönderdiÄ.im veriyi okumuyor.

bu sorun register_globals değerinin off konumda olmasından
kaynaklanıyor. PHP kodlarınızın en başına:

ini_set("register_globals", "On");

veya

extract($_POST);
extract($_GET);

yazarsanız çözmüş olursunuz.

> ikinci problemim ise kullanıcıların Å.ifrlerini MD5 ile Å.ifreleyip database
> Å.ifreli olarak kaydediyordum. burda MD5 kullandıÄ.ımda  "sadafds" gibi bir Å.ifre
> için local ve eski hosting firmasındakinden daha farklı bir Å.ifreli sonuç
> çıkartıyor. sebebi ne olabilir acaba ?

Bu çok normal bir durum değil. Her ortam için php sürümlerini
(php_info() fonksiyonu ile öğrenebilirsiniz) bildirebilir misiniz?
Belki kullandığınız sürümlerden birinde bug vardır.

Sevgiler

--
ghost in the shell

Cafer 'cfb' Şimşek