get sorunu

mrb.

hosting firmamı değiştirdim ve yazdığım php scriptler eski hosting ve localde çalışmasına rağmen yeni hosting firmasında çalışmıyor.
birinci problemim  GET ve POST ile gönderdiğim veriyi okumuyor.

ikinci problemim ise kullanıcıların şifrlerini MD5 ile şifreleyip database şifreli olarak kaydediyordum. burda MD5 kullandığımda  "sadafds" gibi bir şifre için local ve eski hosting firmasındakinden daha farklı bir şifreli sonuç çıkartıyor. sebebi ne olabilir acaba ?