Sistemi turkcelestirirken Xorg Ve Xfree86 arasindaki farklar?

Yeniden Merhaba,

Bir bilgisayara Debian/testing kuruyorum. Daha önceki kurulumlarimda Xfree86 kullanmistim ve bu sistemin turkcelestirilmesi, her zamanki gibi Sayin Nilgun Belma Buguner, Deniz Akkus ve Recai Oktas'in "www.belgeler.org" da " Turkce Nasil" ile Sayin Recai Oktas'in "Debian Turkce" belgeleri ile yapiliyor.

Bu belgeleri Xorg kurulu bir bilgisayar icin uygularken bu belgelerin Xwindows yazi tiplerinin turkcelestirilmesi bolumunde bazi islemleri tamamliyamiyorum. Bunlar:

# update-fonts-scale Type1
# update-fonts-alias Type1
# update-fonts-dir Type1
komutlarini girince hep ayni uyariyi veriyor:
warning: /usr/lib/X11/fonts/Type1 does not exist or is not a directory

Bu asamayi gecemiyorum. Xorg ,Xfree86'dan farkli dizinler kullaniyor gibi gozukuyor. Bu sorunu cozmek icin Xfree86'yi yuklemem lazim yoksa baska bir cozum var mi?

Hoscakalin,
Ahmet

FREE pop-up blocking with the new MSN Toolbar ? get it now! http://toolbar.msn.click-url.com/go/onm00200415ave/direct/01/