Re: Menü sorunu

Merhaba,
öyle bişey olduğunu zannetmiyorum çünkü .gnome2 klasörünü sildim, hatta yeni bir kullanıcı tanımlayıp denedim, yeni kullanıcıda da aynı sorun devam etti. Yani maalesef o çözüm olmadı :(

İlginiz için teşekkürler...
İyi çalışmalar...

2006/7/5, Selim T. Erdogan <selim@cs.utexas.edu>:
veli akcakaya,  4.07.2006 tarihinde şöyle yazmış:

>    Gnome 2.14.2 kullanıyorum (testing sürümünü). Yalnız gnome'u ilk defa
>    açınca 10-15 dk. menü çalışmıyor (sürekli açılıp kapanıyor kendi
>    kendine), Bir terminal açıp işlemci durumuna baktım, gnome-panel %47.7
>    işlemci kullanıyor. Başka kullanıcılarda da aynı sorun var. Bu durum
>    bir bug mıdır, yoksa eksik bişeyler mi var, ne yapabilirim, ne
>    önerirsiniz...

Belki ~/.gnome2 dizininiz altındaki bir ayarın bozulmasından
kaynaklanıyordur.  O dizini başka bir yere yedekleyip, aslını (~/.gnome2)
silip Gnome'u başlatırsanız ve sorun olmazsa o zaman durum budur.  Ona
göre ya sıfırdan istediğiniz ayarları yapar ya da eskisini düzeltmeye
çalışırsınız.

Benzer (ama farklı) bir durum bana da olmuştu:
http://lists.debian.org/debian-user-turkish/2005/02/msg00318.html
--
v e l i   a k ç a k a y a