Re: surecler sonlanmiyor

On Fri, 25 Feb 2005, Azer Demir wrote:

girdigimde gordum ki bu kullanicida da ayni problem var. ne olduysa
bundan sonra oldu. root olarak giris yaptim, gnome'un splash resmi
acildi ve splash'in altta yuklemelerle ilgili resimlerden nautilus
gozukurken dondu.

/root/.gnome2/session dosyası var mı? Bu dosyayı başka bir isimle kopyaladıktan sonra silip Gnome'u tekrar başlatmayı denerseniz belki bir düzelme olabilir. Zamanında benim kök olmayan kullanıcıda .gnome2/session dosyam bir şekilde bozulmuş, splash resmi çıkarken sorunlara yol açıyordu.