Re: Mail list oluşturma

Pazar 16 Nisan 2006 03:02 tarihinde, Nariman Huseynov şunları yazmıştı:
| Arkadaşlar, mail list yapmam gerekiyor yalnız tam olarak çalışma mantığını
| v.s. bilmiiyorum.
| Mail list yöneten yazılım v.b. araçlar buldum net'ten yalnız nereye
| kurulacağı faaliyetlerini nasıl yürüteceğini bilmediğimden kurmadım.
| Amacım: Debian list benzeri toplu mail paylaşım ortamını oluşturmak. Bunun
| için bir web alan veya mail alan gerekecek mi?
| Ücretsiz web alanlarından biriı uygun olurmu?

| P.S. Yahoo mailing lists benzeri bir sistem kullanamam. alternatif bir
| çözüme ihtiyacım var.
Sadece merak, neden yahoo mailing lists ve benzeri bir sistem
kullanamıyorsunuz ?

Ayrıca, sorunuzun cevabı da çok basit; (biraz araştırmak,okumak gerek)

http://www.google.com.tr/search?q=mailing+list+howto&btnG=Search

--
Gökmen GÖKSEL