Re: vcd 'den mpg veya avi

Merhaba,

Tue, 4 Apr 2006 16:08:40 +0300, Zeki Çatav <catav@isbank.net.tr> :

> Evet, ancak üzerinde kesme, yazma, çizme yapacak program o türdeki
> mpg formatını tanımıyor.
avi'ye mi cevirmek istiyorsunuz? Ben mpg yeterli olur diye anlamistim.

Her turlu format cevirimi icin Mplayer'in icinden mencoder cikiyor, bir
de ek olarak indirebileceginiz transcode var. Her ikisi de konsol
tabanli yazilimlar. Grafik arayuzleri vardir mutlaka ama kurcalamadigim
icin belirli bir tanesini oneremeyecegimi.

> Ayrıca Mplayer aşağıdaki uyarıyı yapıyor;
> "DAT: This is the very same format as MPG with a different extension.
> It is used on Video CDs. Due to the way VCDs are created and Linux is
> designed, DAT files cannot be played nor copied from VCDs as regular
> files. You have to use the -vcd option to play the Video CD."
VCD'nin kopya korumali olmasi durumunda bu gecerli. Kopya korumasi
olmayan bir VCD'nin icindeki .dat dosyasini sabit diskinize
kopyalayabilirsiniz.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693