Re: debian acilmadi

Selamlar,
bu sekilde kimse sorununuzu anlamaz ve yardimci da olamaz. Rica etsem hangi paketleri kurdugunuzu ve hangi islemleri yaptiginizi anlatir misiniz?
Bu sekilde sanirim hatayi tam olarak bulabilirsek, cozumunu de buluruz.
iyi calismalar,

ayrica hangi dokumani okudunuz ve uyguladiniz? eger url si varsa orayi da gonderir misiniz?

--
Ozgur Karatas
CCNA & Network Engineer

ozgur (at) ozgurkaratas dot com