Re: T-Shirt hakkinda...

Selamlar,
eger t shirt hazirlanacaksa bende katilabilirim ve ucretin nereye
gonderilecegi bildirilirse odeme yapabilirim. Ancak tshirt'lere Debian
Turkiye gibi bir sey yazilsa ve arkasina debian amblemi yapilsa daha guzel
olur ve tshirtin rengi siyah olmali diye dusunuyorum. tamamen kendi
fikrim..
iyi calismalar,

--
Ozgur Karatas