Re: Debian T-Shirt

bi zamanlar linux34 de vardı böle bi proje

2006/4/2, Oguz Yarımtepe <comp.ogz@gmail.com>:
Paz 02 Nis 2006 13:37 tarihinde, baris kayadelen şunları yazmıştı:
> Merhaba Debian Ailesi,
>
> Havalarin isinmaya basladigi su guzel gunlerde Ankara da kendime T-Shirt
> bakarken aklima geldi benim neden Debian T-Shirt'um yok diye; hemen Yurda
> geldim ve ODTU nün sagladigi gigabit internette tüm siteleri gezdim ve
> malesef Turkiye'de Debian T-Shirt satan yer yok. Bu konuda bilgisi olan
> bilgilendirirse sevinirim.
>

> Turkiye de Debian baskili T-Shirt bulunmamasi halinde kendime T-Shirt
> bastirmayi dusunuyorum. Isteyen arkadaslarla beraber bastirabiliriz.
>
> (Siyah T-Shirt üstüne baski logolari
> [...]

Ben de kendime bir T-shirt almayı planlıyordum. www.thinkgeek.com ve
www.cafepress.com sitelerine bakmıştım. Aslında gözüme kestirdiğim bir iki
tasarım da var. Ama hesaplı olacağından Debian t-shirt olayına ben de
katılmak isterim (eft yaparım kargoyla ödemeli yollayabilir misiniz?). Siyah
(veya sütlü kahve) üzerine sol göğüs hizasında debian logosu bence güzel
olurdu. (http://www.cafepress.com/debianstuff.1049804 bunun siyahı ya da koyu
renklisi gibi)

www.linux34.com sitesi (sanırım kapanmış) debian şapkaları satıyordu. Aslında
bir debian şapkası ve bir de geek t-shirt mü olsa diyorum :).