Debian T-Shirt

Merhaba Debian Ailesi,

Havalarin isinmaya basladigi su guzel gunlerde Ankara da kendime T-Shirt bakarken aklima geldi benim neden Debian T-Shirt'um yok diye; hemen Yurda geldim ve ODTU nün sagladigi gigabit internette tüm siteleri gezdim ve malesef Turkiye'de Debian T-Shirt satan yer yok. Bu konuda bilgisi olan bilgilendirirse sevinirim.

Turkiye de Debian baskili T-Shirt bulunmamasi halinde kendime T-Shirt bastirmayi dusunuyorum. Isteyen arkadaslarla beraber bastirabiliriz.

(Siyah T-Shirt üstüne baski logolari http://www.paul.sladen.org/expo/lrlive-2005/T-shirt-logos.html adresinden bakabilirsiniz).

--
Baris Kayadelen
AEGEE-Ankara

Blab-away for as little as 1¢/min. Make PC-to-Phone Calls using Yahoo! Messenger with Voice.