Sent: Wednesday, March 22, 2006 8:51 PM
Subject: Re: Birkac Acil Soru...

merhaba,
bir de aptitude ile deneyiverin.
ayrica upgrade etmemissiniz gozukuyo.
ses ile alakali degil ama #apt-get dist-upgrade komutunu da calistiriverin ;)

#aptitude libasound2 alsa-source alsa-base alsa-utils

baya eski bi kernel kullaniyorsunuz. bende 2.6.15 var ve ses karti yukardaki paketleri kurup alsaconf ile konfigure edip daha sonra da alsamixer ile ses seviyesini duzenleyerek ses sorunumu cozmustum.

siz de cozersiniz umarim.
kolay gelsin.