wget ile dosya indirme

Merhabalar,
wget ile bir internet adresindeki sadece bir html veya php dosya ve o dosyanın kullandığı diğer resim, stil vs. ne varsa onları indirmesini istiyorum, ama sitenin tamamını değil. Örneğin, http://www.deneme.com/index.php dosyasını ve sadece o dosya içinde kullanılan js, css, ve resim dosyalarını indirmesini istiyorum. Bir nevi Firefox'ta Dosya menüsünden Sayfayı farklı kaydet (ctrl+s) işlemi. Bu işlem için wget'te hangi parametreleri kullanmalıyım.
Şimdiden teşekkürler,
Kolay gelsin...

--
v e l i   a k ç a k a y a