Re: Debian edinme sorunu

Merhaba,

* Nariman Huseynov [Sun, Mar 12, 2006 at 07:06:18PM +0200]
> Merhaba, şu an sabit internet bağlantım yok, dolayısıyla yeni bilgisayarıma
> Debian kurmam için CD/DVD setine ihtiyacım var.
> Yalnız Linux34 sitesinde CD fiyatı bulamadım, gerekli para miktarını
> yollamadan ürün edinemiyorum. E-postalarıma, ne yazık ki, cevap alamadım.
> BYTE dergisinin içinde gelen Ubuntu iso imajını CD'ye kaydettim, ama nedense
> çalışmadı ( kurulum sonucu kernel'i bulamadı - kuramadım kısacası).
> Linuxcuyuz/Linuxcuolduk sitesi geçici olarak devre dışı anlaşılan.
> İnternet kafe'lerden yaklaşık 300-500Mb iso'ları indirmek ayrı bir dert.
> [...]

Bu iletiyi vesile kilarak Debian CD/DVD setlerinin temini konusunda
bir seyler soylemek istiyorum.

Zaman zaman gerek ozelden, gerekse liste uzerinden Debian Gnu/Linux CD/DVD
setine ihtiyac duydugunu, temin edemedigini belirten e-postalar aliyoruz.
Kendi aramizda bu konudaki *makul ihtiyaclara* yanit verebilecek bir
olusuma gidebiliriz diye dusunuyorum.

Bu baglamda, bu tur ihtiyaclar oldugunda karsilayabilecek olan arkadaslari
bir cati altinda toplayip gelen talepleri o an icin musait olan arkadasa
yonlendirebiliriz. Boylece imece usulu soz konusu arkadaslara yardimci
olmaya calisiriz.

Bu tarz bir yapida yer alabilecek arkadaslar hangi ilde bulunduklari
bilgisini editor [~] debian.org.tr adresine ilebilirler mi?

cd-istek [~] debian.org.tr isimli bir e-posta listesi olusturup makul
duzeydeki cd taleplerini bu liste uzerinden elimizden geldigince
*imece usulu ile* karsilamaya calisabiliriz.

NOT: Amacimiz bu isi bir sistematige oturtmak ve Debian ile ilgili
cd taleplerinin hepsinin olusturmayi dusundugumuz gruba yonlendirilmesini
saglamak veya gelen tum talepleri karsilamak degil. Sadece gercekten
ihtiyaci olan, mevcut imkanlari ile gerekli CD'leri temin edememis
olan hevesli arkadaslara yardimci olabilmek.

--
Serdar Aytekin