Debian edinme sorunu

Merhaba, şu an sabit internet bağlantım yok, dolayısıyla yeni bilgisayarıma Debian kurmam için CD/DVD setine ihtiyacım var.
Yalnız Linux34 sitesinde CD fiyatı bulamadım, gerekli para miktarını yollamadan ürün edinemiyorum. E-postalarıma, ne yazık ki, cevap alamadım.
BYTE dergisinin içinde gelen Ubuntu iso imajını CD'ye kaydettim, ama nedense çalışmadı ( kurulum sonucu kernel'i bulamadı - kuramadım kısacası).
Linuxcuyuz/Linuxcuolduk sitesi geçici olarak devre dışı anlaşılan.
İnternet kafe'lerden yaklaşık 300-500Mb iso'ları indirmek ayrı bir dert.
Korsancılardan da Debian CD/DVD'si bulamadım.
Ankaradayım, yurtiçinde Debian CD/DVD'si satan/dağıtan birini tanıyorsanız/biriyseniz yardımınıza ihtiyacım var.
Bilgisayar dükkanlarından bile Debian sürümlerini edinemiyoruz...
Lütfen
Yardım...