Debian ile gelen NTFS problemi

Sistemim 2 tane NTFS bölümü ve bir linux bölümü içeriyor.(du) C: de windows ve D: de diğer verilerim bulunuyor ve kardeş kardeş geçiniyorlardı NTFS sistemlerinde :)
Ta ki birgün ben Debin kurmaya karar verince , D: ye bir şeyler oldu.Bu iki HDD bölümünüde sisteme bağladım fakat C: yi görürken D: yi görmüyor daha doğrusu bir defa gördü , bu bölüme eriştim ama ondan sonra Debian bu bölüme ne yaptıysa artık ne windows ne de debian bu bölümü açamıyor.
Windowsu tekrar kurup chkdsk filan denedim(winows böyle bir bölüm olduğunu görüyor ve simge olarak çıkıyor fakat sisteme erişemeiyor.windows xp de "chkdsk" komutunu veriyorum ve şu uyarıyı alıyorum.
"Dosya sistemi türü RAW.
RAW sürücü için chkdsk kullanılamıyor." )

3. parti bir yazılımla (windowstan R-Studio) ile bu bölümün bir kısmına ulaşabiliyorum yani verilerin hepsi kaybolmamış , ama debian sanki kendine özgü bir tablolama yapmış. Bilemiyorum.
Ama siz bilebilirsiniz belki?
Yardımlarınızı bekliyorum.