Re: naçizane serisine devam

  Merhabalar Can Bey!
   Gönderdiğiniz linkteki dökümanlar gerçekten çok aydınlatıcı. Ben özellikle ağ kurulumu ile ilgili yazdılarınızla ilgilendim.
    Biz şimdi 2 ethernetli bir Server sistemi olan ağ kuruyoruz.  Ben yazılım olarak Debianı kullanmak istiyorum ama Şimdilik işyerinin işlerinin aksamaması için Easlilx kullanıyoruz. Debian server sistemi ile ilgili yeterli bilgiye sahip olduğumuzda bu sisteme geçmeyi düşünüyoruz.
   Ben kendi araştırmalarımda genellikle ingilizce kaynaklara rastlıyorum. Bildiğiniz bir lik veya elinizde bir döküman varsa memnun olurum.
   Teşekkür ederim.