Re: naçizane serisine devam

Merhabalar,

gcc belgesi ile ilgili sorun, yeterince kullanmadığım için böyle bir
yazı yazmaya tecrübem yetmez : ) Bilmeden de yanlış şeyler yazmak
istemem. O yüzden ne yazık ki gcc belgesi, gcc yi öğrendikten sonrasına
kalcak... Ancak pozitif pc dergisi sayesinde yakında bilgim olan başka
birkaç alanda yazılar olacak sanırım.

İlginiz için teşekkür ederim.
Can Kavaklıoğlu

Ozgur Karatas şöyle yazmıştı: