testing ve nvidia sürücüsü

iyi geceler,

birkaç gün önce indirdigim testing cdleri ile sistemi kurdum fakat gnome açıldığında ekranın ortasın da küçücük bir görüntü vardı. ekran kartının sürücüsünden olabileceği düşüncesi ile biraz araştırma yaptım ve bir howto y rastladım. orda şöyle diyordu : apt-get install linux-source-2.6.12

komutu verdigimde çalışmadı. packages.debian.org adresinde sordugumda ise bulunamadı. hiçbir debian deposunda böyle bir adres yokmuş. başka bir yerde benzer bir belge yok. hepsi birbirinin aynısı.

bu sorunu nasıl çözebilirim.

--
Selim YASAR