Kernel HIGHMEM Opsiyonu

Arkadaşlar merhabalar,

Bugün kurulumunu yapmaya uğraştığım makine üzerindeki loglarda çok
ilginç bir bölüme rastladım (gerçi başka bişey arıyordum ama),
problemli satırlar aşağıdaki gibi;

Mar  3 11:18:54 kevgir kernel: Warning only 896MB will be used.
Mar  3 11:18:54 kevgir kernel: Use a HIGHMEM enabled kernel.
Mar  3 11:18:54 kevgir kernel: 896MB LOWMEM available.

Kurulum sırasında Debian'a ekstra bir parametre vermek mi gerekiyordu
bilemiyorum. Bu sorunu nasıl çözerim? Yeniden kernel derlemem
gerekiyorsa Debian eski config dosyasını biryere kaydediyor mudur?

Debian Sarge 3.1r1a, Kernel 2.6.8-2-386, Ram 2 GB

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

Cem Kamil Külekçi