From: murat [mailto:murat@limondesign.net]
Sent: Thursday, March 02, 2006 5:55 PM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: phpmyadmin

Bir ara böyle bir problem yaşamış ve bir yerden destek almışsınız.

bende aynı problemi yaşıyorum . acaba probleminizi nasıl hallettiniz.

bana yardımcı olur musunuz

php, mysql kurdum.mysql konusuna yeni gireceğim için
> phpmyadmin ile veritabanımı yönetmemin daha kolay olacağını
> düşünerek phpmyadmin kurdum.herhalde config.inc.php dosyasındaki
> ayarları beceremediğimden phpmyadmine girmek istediğimde
> #1045 - Access denied for user: hatası alıyorum.
> ingilizce doc lardan çözemedim. bu ayarları nasıl yapmam gerektiği
> konusunda yardım lütfen.
Merhaba,
Default olarak root kullanicisi ve parolanizla girebilmeniz lazim. Eger
"normal" kullanici hesabinizla girmeye calistiysaniz boyle bir hata
almaniz dogal. Buradaki kullanicinin MySQL kullanicisi olmasi gerekiyor.

İyi Çalışmalar Dilerim
Murat Bozkurt

Limon Design
Tel: 0 232 248 29 40