Re: Re: phpmyadmin ayarları

merhaba ben netten size sorulan bir soruyu size tekrarlamak istiyorum .

daha önceki soru ve cevabınız aşağıdaki gibi

php, mysql kurdum.mysql konusuna yeni gireceğim için
> phpmyadmin ile veritabanımı yönetmemin daha kolay olacağını
> düşünerek phpmyadmin kurdum.herhalde config.inc.php dosyasındaki
> ayarları beceremediğimden phpmyadmine girmek istediğimde
> #1045 - Access denied for user: hatası alıyorum.
> ingilizce doc lardan çözemedim. bu ayarları nasıl yapmam gerektiği
> konusunda yardım lütfen.
Merhaba,
Default olarak root kullanicisi ve parolanizla girebilmeniz lazim. Eger
"normal" kullanici hesabinizla girmeye calistiysaniz boyle bir hata
almaniz dogal. Buradaki kullanicinin MySQL kullanicisi olmasi gerekiyor.

ben de aynı problemi yaşıyorum .ben apache kurmadım yanlız.
bana tam olarak ne yapmam gerektiğini söyleyebilir misiniz.

İyi Çalışmalar Dilerim
Murat Bozkurt

Limon Design
Tel: 0 232 248 29 40