Re: Sunucuda Partition yapisi

kurulum esnasinda istedigin gibi ayarlayabilirsin

sunucunun ne sunucusu olduguna göre neyi ne kadar buyuk partitonlayacagin degisir
eger neyin ne kadar kulacagin konusunda fiksin yoksa söyle bisey yapmani tavsiye ederim

swap 1 GB (yada sunucunun raminin 2 misli)
/boot  (700 mb yada 1 GB)
geri kalanini / ver sorun yasamazsin

eger daha hazla partitonlamak istiyorsan
/usr  ve /etc icin partiton olustur ama  benim kaneatimce /var ile /home yi partitonlama
cünki bunlarin hangisinin ne kadar alana ihtiyac duyacagi beli olmuyor özelikle /home

saygilar
fatih