Re: LaTeX ve Xdvi : Ters arastirma

Cafer Şimşek wrote:

Selam,

Emre Sevinç <emres@bilgi.edu.tr> writes:

Daha az aci verici yöntemler mevcut.

Sanirim yapmaya calistiginiz bu tür bir sey:

http://ileriseviye.org/blog/?p=300

(Evet, biraz hile yaptigimi kabul ediyorum ;-)

Hazır yeri gelmişken ben de konu hakkında bir şey sormak istiyorum
müsaadenizle. Gerçi konu hakkında mı ondan da emin değilim.

TeXmacs kullanıyorum, ancak bir türlü Türkçe karakter sorununu
halledemedim. Bu konuda herhangi bir tecrübesi olan arkadaş var mı?

Valla kullanmadigim icin bir sey diyemeyecegim cünkü ben LaTeX islerimi
tetex + Emacs + auctex ile hallediyorum, simdiye dek bir sorunla karsilasmadim.

Benim sistem iso-8859-9 olarak calisiyor su anda o yüzden

\usepackage[utf8]{inputenc}

yerine

\usepackage[latin5]{inputenc}

gibi bir sey yaziyordum, sorunsuz bir sekilde calisiyordu.

--
Emre Sevinç
eMBA Yazılım Geliştirme