LaTeX ve Xdvi : Ters arastirma

Merhaba,

TeX dokumanlarimi yazmak icin gvim ve latex-suite
kullaniyorum. Daha baslangýc
sahfasinda olmama ragmen oldukca memnunum. Fakat bir
türlü xdvi'den gvim'e
ters arastirma(inverse search)'yi basaramadim. Daha
dogrusu istedigim hale
getiremedim.

Ilk once asagiya nasýl bir yol izledigimi aciklayým:

Ters araþtýrma için:
1) latex-suite dosyalýrýný .vim dizini içine açtým. Bu
dizin içinde (.vim/ftpplugin/tex/) texrc.vim adlý
dosya oluþturdum. Bu dosyanýn içine

let g:Tex_CompileRule_dvi = 'latex --src-specials
-interaction=nonstopmode $*'

satýrýný yazdým. Bundan sonra gvim içinde yazdigim
dosyalar --src-specials ozelligi ile LaTeX'lenecek.

2) Ev dizii içinde .Xdefaults adlý dosya oluþturdum.
Bunun içine

xdvi.editor : gvim --remote-silent +%l %f

yazdým. Daha sonra konsoldan

xrdb -merge .Xdefaults
komutunu verdim. Gvim içinde \ll komutu ile dosyamý
LaTeX'leyip, xdvi dosyasýný \lv komutuyla cagiriyorum.
Ýmleci herhangi bir kelime uzerine getirip, CTRL-Sol
fare tuþuna bastigimda gvim icinde o kelimenin
bulundugu
satira gidecegine, o cümlenin bulundugu paragrafýn
basina gidiyor. Diger kelimeler içinde ayný: eðer
kelime farlý bir paragrafta ise o paragrafýn
basina gidiyor. Ayný dosyayý MikTeX'in YAP
göstericesi(MS Windows'da)   kullanarak ters arastirma
yaptim. YAP böyle bir sorun göstermiyor. En fazla o
kelimenin bulunduðu satýrýn bir üst veya bir alt
satýrýna isaret ediyor.  Kullandigim xdvi'nin
versiyonu 22.40.

Aranýzda LaTeX kullananlardan bu sorunu yasayan var
mi?

Listeye gönderdigim mesajlarýn bazi turkce
karakterleri listeye gittikten sonra, mesaj içinde
anlamsýz karakterler olarak çýkýyor. Bu sorun
yahoo-mail'den mi kaynaklanýyor yoksa benim yerel dil
ayarlarýndan mi?
Mozilla'da kullandigim kodlama: ISO-8859-9

Hoscakalin