Re: nfts formatlı disk

Çarşamba 23 Kasım 2005 12:19 tarihinde, Serdar Karacay şunları yazmıştı:
>  Merhaba Penguen'ler
> Arkadaşlar debian sarge kurulu makinamda 78gb lık nfts dosyayı okuma
> hakkına sahibim ama yazma ve degiştirme hakkına sahip olamıyorum Serdar
> hocanın belgelerinede baktım ama beceremedim valla bu hakka nasıl sahip
> olabilirim çünkü debian sarge için 5gb ext3 formatlı diskim doluyor,180 mb
> filan kaldı kernel 2.6.7.
>
> Teşekkürler Linux
> Serdar KARAÇAY

	Merhaba...
Eğer yanlış anlamadı isem sisteminizde ntfs formatlı bir disk alanı var ve bu
disk alanı üzerinde her hangi bir işletim sistemi yok. Sadece kişisel
dosyalarınız var. Eğer linux kurulu olan disk alanına verilerinizi
kopyalayabilirseniz (yeterli disk alanınız varsa) ntfs formatlı alanı
mkfs.vfat  mkfs.etx3 vb. komutlar ile farklı formatlara dönüştürebilirsiniz.
Ancak unutmayınki bu komutlar disk üzerinde formatlama işlemi yaparlar bu
neden ile ntfs olan disk alanı üzerindeki "tüm verilerinizin yedeğini almayı
unutmayın."

--
Saygılar && İyi çalışmalar
Timu EREN (a.k.a selam)