Re: ısrarla devam ediyorum...umudum siz....

 Merhaba...

X sunucusu ile ilgili ayarları tekrar yapmanızı öneriyorum büyük ihtimalle
çözünürlük ve tazeleme hızlarını yanlış algıladı veya yanlış değerler
verdiniz yada ekran kartınızın sürücülerini yanlış verdiniz/algıladı.

Yine eğer çok daha fazla uğraşmak istemiyor iseniz knoppix gibi bir çalışan cd
ile sistemi boot edip onun xfree86-4 dosyasından gerekli değerleri
öğrenebilirsiniz.

X sunucunuzu yeniden yapılandırmak için dpkg-reconfigure xserver-xorg komutunu
kullanabilirsiniz. Ve o ingilizce mesajda dediği gibi x sunucusunun loglarını
okuyun. (çıkan pencerede size görmek isteyip istemediğinizi soruyor zaten)
emin olun o tür karışık ve anlamsız gelen şeylere yeterince uzun
bakabilirseniz anlamaya başlıyorsunuz :) Yinede listeye gönderebilirsiniz
log'ları böylece X sunucusundaki hatayı bulabiliriz.

--
Saygılar && İyi çalışmalar
Timu EREN (a.k.a selam)